Voipxperts, specialist in Contact Centers

Contact Center

Op het gebied van Contact Centers heeft VoipXperts unieke kennis en ervaring opgebouwd.  De mix van technische- ,  functionele- en (project) management ervaring stelt VoipXperts in staat om ook uw klanten de juiste klantbeleving te geven.  Het kan hierbij gaan om het volledig inrichten van klantcontactomgeving op het gebied van processen en techniek doch ook als u een vraag heeft op een specifiek deelgebied kan VoipXperts hierin voorzien.

Uiteraard wordt de aanpak voor uw organisatie altijd met u afgestemd doch de volgende onderdelen komen aan de orde;

Bepalen bedrijfsdoelstellingen en de hierop afgestemde klantcontact strategie

Vertalen van de klantcontactstrategie naar functionele inrichting, waarbij de volgende onderwerpen aan de orde komen:


Contactcenter

Bedrijfstelefonie

Inbound ACD
Dialers

Workforceoptimisation
WFM scheduling en forecasting
Contact en screen recording
Quality Monitoring
Scorecards en e-learning

Uiteraard zorgt VoipXperts voor de volledige implementatie. Na de implementatie blijft VoipXperts uw partner voor support en het optimaliseren van het resultaat.

Multimedia

Voice, email, sms and IVR

Management
Reporting
Security


Contactcenter