Klantcases VoipXperts

EPSON

Epson is verhuisd naar haar nieuwe hoofdkantoor in Amsterdam.
Voor deze locatie zocht Epson naar een goede Bedrijfscommunicatie oplossing en een partner die in staat was deze oplossing op de juiste wijze te implementeren. In Voipxperts heeft Epson deze partner gevonden.

Telfort Zakelijk

Bij Telfort Zakelijk heeft VoipXperts een virtueel Contact Center ingericht op twee locaties. Door deze inrichting is Telfort in staat om haar klanten optimaal te woord te staan en op deze wijze de klanttevredenheid te verhogen.

KASPERSKY

Kaspersky heeft voor haar nieuwe hoofdkantoor voor de Avaya Communication Manager gekozen.

Deze oplossing gaf Kaspersky de mogelijkheid om haar klantcontacten weer inhouse te gaan afhandelen. Dit leidt tot een uitstekend inzicht in de kwaliteit van het klantcontact.

SEBG ROUP

Groupe SEB is een vooraanstaand producent van klein huishoudelijke apparaten en is vertegenwoordigd in meer dan 120 landen.

Voor haar nieuwe kantoor heeft Groupe SEB voor haar Bedrijfscommunicatie oplossing voor een Avaya systeem gekozen. Het gaat hierbij de de inrichting van de volledige geïntegreerde kantoor omgeving , het contact center en de vast – mobiel     integratie.  Groupe SEB is hiermee in staat om de dienstverlening aan haar klanten op een hoger niveau te brengen.  De implementatie heeft op een bijzonder effectieve wijze plaatsgevonden, aldus de ICT verantwoordelijk van Groupe SEB.

Klantcases VoipXperts

VoipXperts leverde al aan grote toonaangevende bedrijven bedrijfscommunicatie oplossingen.

Denk hierbij aan:

  • Telfort Zakelijk
  • Epson
  • Kaspersky Lab
  • Papillon
  • Albeda college
  • LucasAndreas ziekenhuis
  • Taxameter
  • Groupe SEB
  • Etc.

Klantcases Voipxperts