Hoefsmid 7, 2292JJ Wateringen
VoipXperts - logo
VoipXperts Avaya

Over

Avaya is een erkende vernieuwer voor zakelijke communicatie voor het digitale tijdperk. Avaya levert slimme totaaloplossingen en technologieën voor klant en team betrokkenheid, Unified communications en samenwerkingen, contactcenters, klantervaring & management en netwerken. Avaya biedt gerelateerde diensten aan grote bedrijven, middelgrote bedrijve, kleine bedrijven en staatsorganisaties over de hele wereld.

 

Het product Avaya IP™ Office Platform

Betrokkenheid kan de groei en revolutie versnellen

Verander uw manier van zaken doen door het creëren van een naadloze betrokkenheid voor uw klanten en medewerkers. 
Gebruikers kunnen gebruik maken van telefonie, berichten, conferenties, contact center, videos en unified communications (samengevoegde communicatie). Allemaal binnen het flexibele platform van Avaya. 

Bescherm je investeringen met een oplossing die makkelijk en betaalbaar is, en toepasbaar is aan jou communicatie wensen.
Je kan zelfs al beginnen met maar 5 gebruikers, maar je kan Avaya IP Office™ gemakkelijk uitbreiden naar 3000 gebruikers, op een enkele site of tot 150 locaties.

Maak gebruik van uw mobiele workforce om met medewerkers samen te werken en het promoten van uw handel.
Altijd en overal op elk toestel.

Verminder IT oververhitting met true plug and play dat zonder moeite werkt voor je mederwerkers.
WebRTC programmas hebben een click-to-call mogelijkheid vanuit Google for Work, Salesforce.com en Microsoft Office 365.

Vertrouw op de Avaya support services om je oplossing te optimaliseren.
Avaya kunt u helpen om het maximale uit je systeem te kunnen halen en je investering in Avaya technologie te beschermen.

Versnel de groei met behulp van een volledige IP Office-oplossing om een naadloze betrokkenheid in uw bedrijf te creeëren.

VoipXperts over-Avaya

De oplossingen die Avaya biedt :

-Brengt mensen samen met de de juiste informatie op het juiste moment in de juiste context.
-Helpt met een hoger niveau van betrokkenheid onder klanten, teams, medewerkers en partners ter verbetering van de efficiëntie en snelle oplossingen voor bedrijfskritische problemen.